GF band vs Logaft Club
GF band vs Logaft Club
همیشه بی کاری بهونه ی خوبی برا نوشتنه...بی کارم!!!

ﺍﺯ ﺍﻭ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺭﻧﺠﺸﯽ ﺑﻪ ﺩﻝ ﮔﺮﻓﺖ ﺁ

ﻧﮑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻫﻤﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺣﻘﯽ ﺑﺮ ﻣﺎ ﺩﺍﺭﺩ

ﺣﺘﯽ ﺣﻖ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﻭﺳﺘﻤﺎﻥ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ

ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﺯ ﺍﻭ ﺭﻧﺠﺸﯽ ﺑﻪ ﺩﻝ ﮔﺮﻓﺖ

ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺭﻧﺠﯿﺪ


نظرات شما عزیزان:

pmc
ساعت23:08---12 مهر 1390
سلام دوست من وبلاگ زیبایی داشتی ممنون میشم به من هم سری بزنی .

نیوشا
ساعت22:41---11 مهر 1390
خوش تیپ پسورد من غلطه، بچک بزنگ بگو!!! بدوووووووووووو


نیوشا
ساعت13:45---6 مهر 1390
سلام خوش تیپ!!!!! این رسمه رفاقته؟؟؟؟
مهتاب باید زنگ بزنه حال منو بپرسه یا تو؟؟؟؟؟؟ آخه بزنم چک و لگدیت کنم؟؟؟
چشه منو دور میبینی رییس بازی در میاری تو وب Logaft؟؟؟؟
بی وفا منو تو وب ثبت کن میخوام پت آبروریزی بذارم...بدو!!!!!
راستی خوش تیپ، یاد بگیر،
مینا این همه آپ داره، داداشم آپ داره، تو هم آپ داری!!!
داداش با اون همه کار تونسته یه آپ کنه
مینا 6تا آپ کرده
تویه بیکار نشستی یه پست سلام نوشتی فقط؟؟؟؟؟
آخه من چی بگم بهت!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شده 4 مهر 1390برچسب:, توسط mina
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.